.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طی حکمی از سوی قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور؛
انتصاب سرپرست سازمان دانش‌آموزی مازندران
طی حکمی از سوی قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور، "محمد رضایی" سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان مازندران شد.

 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ طی مراسمی که صبح امروز در سازمان دانش‌آموزی استان برگزار شد، با حکم اسماعیل بحری زاده قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور، محمد رضایی که در کارنامه خود سابقه مدیر آموزش و پرورش محمودآباد، مدیریت کانون‌های فرهنگی، و فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی را دارد، به عنوان سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان مازندران منصوب شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در آیین معارفه ریاست جدید این سازمان گفت: سازمان دانش‌آموزی محل کشف استعدادهای دانش‌آموزان است. باید در این سازمان مواردی همچون توجه به پیشکسوتان سازمان دانش‌آموزی و استفاده از تجربیات آنان مورد توجه باشد. همچنین باید بحث راه‌اندازی مجلس دانش‌آموزی استانی به طور جدی پیگیری و پارلمان دانش‌آموزی استان تشکیل شود.

«محمد شعبانی» با تأکید بر ضرورت تفکیک فعالیت‌های اقتصادی از فعالیت‌های فرهنگی در سازمان دانش‌آموزی، افزود: این بسیار مهم است که فعالیت‌های اقتصادی سازمان، فعالیت‌های فرهنگی را تحت تأثیر قرار ندهد و درواقع فعالیت‌های اقتصادی در خدمت فعالیت‌های فرهنگی باشد. هدف ما در سازمان دانش‌آموزی باید محورهای فرهنگی و تربیتی در چارچوب اساسنامه و سند تحول بنیادین باشد که بر مشارکت دانش‌آموزی تأکید دارد.  

سرپرست جدید سازمان دانش‌آموزی استان نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت عظیم سازمان دانش‌آموزی، گفت: نتیجه فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی را می توان در چهره‌های شاخص سیاسی و مدیریتی و علمی امروز جامعه دید که روزی در سازمان دانش‌آموزی عضو بوده و در تشکل‌های این سازمان فعالیت می‌کردند. سازمان دانش‌آموزی بستری برای یادگیری فعالیت‌های تشکیلاتی و تمرین مشارکت‌جویی و کار تیمی است.

«محمد رضایی» با بیان اینکه رسالت ما در سازمان دانش‌آموزی کشف استعدادها است، افزود: هر دانش‌آموزی دارای استعدادی خاص است. اینکه ما چطور بتوانیم این استعداد را کشف کرده و پرورش دهیم کار سازمان دانش‌آموزی است و ما باید بتوانیم با برنامه‌ریزی، خرد جمعی، کار تیمی و استفاده از ظرفیت‌های مختلفی همچون خبرگزاری پانا، روابط عمومی آموزش و پرورش و ... به این هدف والا دست پیدا کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.036 seconds.